Astralis bliver PanzerGlass-atleter sammen med Cristiano Ronaldo. Foto: Astralis

Astralis-inspireret Panzerglas på trapperne

Astralis og danske PanzerGlass indleder stort, internationalt samarbejde – præsenteres på livestream 15:30.

Det danske esports-flagskib, Counter-Strike-holdet Astralis, har indgået en stor partnerskabsaftale med PanzerGlass, en hastigt voksende dansk virksomhed, der leverer skærmbeskyttelse i verdensklasse til både privat og erhverv.

Med aftalen følger nye unikke PanzerGlass-produkter, generel eksponering samt online- og offline-aktivering.

Partnerskabet mellem de to danske brands understreger endnu engang, at Danmark er blandt topspillerne på den internationale esportsscene.

RFRSH Entertainment, firmaet bag Astralis, har faciliteret aftalen, som vil introducere nytænkende måder at markedsføre esport med ikke-forankrede produkter på. Dette vil inkludere specialdesignede maps (baner), enestående Astralis-designs til mobilbeskyttelse for fans, Meet n’ Greet-aktiviteter samt en central plads på spillertrøjerne.

Jordi Roig, CCO i RFRSH Entertainment siger:

“PanzerGlass er det perfekte match for et CS:GO-hold. Alle kender følelsen af at tabe sin telefon. Fronten nedad mod den stenhårde asfalt. Man er ikke i tvivl: Glasset er smadret til ukendelighed, reparation, undvære telefonen.. Den fuldstændige følelse af glæde, der opstår, når man samler telefonen op, og glasset er intakt – dét er PanzerGlass-oplevelsen! I CS:GO opstår disse momenter igen og igen. Når alt håb føles tabt, men du med ét vinder den 1v3-clutch. Når du laver det vanvittige headshot, der afgør runden. Eller når du laver det mest sindssyge comeback efter at have været nede 7-13 i det afgørende map af Major-finalen. Alle er de fantastiske eksempler på PanzerGlass-momenter!” og fortsætter:

“Vi er meget fokuserede på at matche Astralis med de rigtige kommercielle partnere, så vi ikke bare bringer værdi til den pågældende partner, men også til vores hold og ikke mindst vores loyale fans. Den sande værdi ligger i aktiveringen og engagementet, hvor vi har vores helt store styrke. Vi er derfor selvsagt begejstrede over at kunne introducere et brand og en organisation som PanzerGlass, som både fokuserer på og lægger stor værdi i aktivering, nøjagtig som vi selv gør.”

Lene Bach, der er Head of Global Marketing hos PanzerGlass udtaler:

“Vi er henrykte over at indgå dette partnerskab med Astralis, som er blandt de bedste i verden til det, de laver. Vi forelskede os simpelthen i holdet samt det professionelle setup, der følger med det. Vi er imponerede over de fantastiske resultater, holdet har opnået på så kort tid. Vi ser derfor mange ligheder mellem Astralis og PanzerGlass. I forlængelse heraf har begge brands stærke danske rødder, men opererer på den internationale scene. – Esport oplever generelt en enorm vækst, ikke bare i forhold til antal spillere, men også som underholdningsprodukt og seervenlig sport. På grund af denne udvikling ser vi mange muligheder i forhold til at alliere os med Astralis/RFRSH og herved blive en del af esporten. Vi arbejder hårdt for, at vores fælles aktiviteter, både i den analoge og digitale verden, vil appellere til esportspublikummet og engagere dem på innovative og ukonventionelle måder,” og fortsætter:

“En af de største styrker i partnerskabet er, set med vores øjne, at vi nu har chancen for at bringe detail og forbrugere sammen i esportsfællesskabet. Vi designer en række nye produkter, planlægger fanmøder med detailpartnere, organiserer Meet n’ Greets for fansene, koordinerer forskellige esportsrelaterede konkurrencer for forbrugere og vores detailpartnere og meget mere. Vi kan simpelthen ikke vente med at rulle alle disse initiativer ud til vores detailpartnere og forbrugere sammen med Astralis.”