Astralis tager del i et historisk samarbejde i esportslig sammenhæng, der vil indbringe dem et syvcifret beløb over en flerårig aftale.
Skrevet af Markus Ambrosius
Astralis er uden tvivl et af de stærkeste brands inden for esportsbranchen. Og denne betragtning sætter Astralis en tyk streg under, idet de lige har valgt at indgå i et samarbejde med esportsportalen esports.com
Der er eftersigende tale om et syvcifret beløb, og en aftale, der strækker sig over en mindre årrække.
Det nævnte beløb er på den gode side af syv cifre, hvis man skal tro en udtalelse fra RFRSH Entertainment’s medstifter Jakob Lund.
Og der bliver formentlig ikke regnet i danske kroner, hvorfor vi vel sagtens kan antage, at aftalen som minimum indebærer et beløb i omegnen af 6.000.000 kr.
Esports.com forsøger at etablere sig som verdens førende esportsportal, og Astralis er i denne forbindelse en vigtig brik i virksomhedens puslespil. Esports.com’s direktør, Michael Broda, udtaler, at de i Astralis har fundet den stærkeste ambassadør inden for esportsscenen.
Esports.com har et selverklæret mål om at blive førende inden for esportsdækning, -statistik og -journalistik. Vi hos esportsmagasinet ønsker derfor vores nye kollegaer al held og lykke.
Welcome to the family, @EsportsDotCom 😎
Read more on the record breaking partnership here: https://t.co/hHgGxcngd6#ToTheStars pic.twitter.com/Sj93tLmqiJ
— Astralis (@astralisgg) March 20, 2018